Andrzej Rysuje przygotował grafikę do kampanii Radia Kolor
31.10.2025, 05:54
Kampania obejmie m.in. nośniki outdoorowe w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Przez cały listopad potrwa kampania wizerunkowa stołecznego Radia Kolor pod hasłem "Mój ulubiony kolor". Grafikę do kampanii przygotował Andrzej Rysuje.
Kampania obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie, w tym m.in.: ekrany w autobusach MZA oraz tyły autobusów, ekrany przy Hotelu Presidential, elektroniczny billboard przy centrum handlowym Złote Tarasy, ekrany w sieci przychodni Medicover oraz ekrany w kinach.
Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i w aplikacji mobilnej Radia Kolor.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada zespół Radia Kolor.
(KOZ, 31.10.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










