Dział: RADIO

Dodano: Październik 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Rysuje przygotował grafikę do kampanii Radia Kolor

Kampania obejmie m.in. nośniki outdoorowe w Warszawie (fot. materiały prasowe)

Przez cały listopad potrwa kampania wizerunkowa stołecznego Radia Kolor pod hasłem "Mój ulubiony kolor". Grafikę do kampanii przygotował Andrzej Rysuje.

Kampania obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie, w tym m.in.: ekrany w autobusach MZA oraz tyły autobusów, ekrany przy Hotelu Presidential, elektroniczny billboard przy centrum handlowym Złote Tarasy, ekrany w sieci przychodni Medicover oraz ekrany w kinach.

Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i w aplikacji mobilnej Radia Kolor.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada zespół Radia Kolor.

(KOZ, 31.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.